En Norrländska på Öland

En blogg om mitt liv på Öland, här dryftar jag mina åsikter och synpunkter, jag bjuder på härliga bilder, matlagningskonsten och annat som jag tycker är värt att publicera =)



lördag 6 november 2010

Helt fantastiskt

Galet, jag har sovit till 08.45 med en tur ner vid 05.20, kan ej minnas när jag sovit såhär länge. Snart blir det en härlig frukost med nymalet kardemumma kaffe och löskokt ägg, rostat bröd med stark ost och nyponmarmelad som vi fick av Hallandsbesöket förra helgen!
Vid lunchtid blir det en tur till minneslunden där vi tänder ljus för de som är på andra sidan!
Kram på er!

1 kommentar:

  1. Låter helt underbart! Själv laddar jag mentalt för snart bär det iväg till jobbet. Tar emot en lördagseftermiddag.
    Ha det bäst & stor kram
    /Anna

    SvaraRadera