En Norrländska på Öland

En blogg om mitt liv på Öland, här dryftar jag mina åsikter och synpunkter, jag bjuder på härliga bilder, matlagningskonsten och annat som jag tycker är värt att publicera =)



onsdag 24 november 2010

Jag börjar att bli nervös!

Av en sådan enkel sak att Ozzy ska iväg imorgon på DreamHack Winter 2010 i Jönköping i dagarna fyra, självkart är jag glad för hans skull att han får uppleva detta men jag oroar mig ändå.
Och det måste nog vara helt galet att få uppleva detta, DreamHack is the world’s largest digital festival , fatta världens största digitala festival. kolla bara in programmet
http://www.dreamhack.se/dhw10/event-scheduele/festival-schedule/

Nåja det ska nog bli bra, jag känner hur jag försöker övertatala mig själv att vara coola morsan som bara lutar sig tillbaka, andas ut och tycker att gud vad skön att vara "tonårsledig" ledig en hel helg.
Att bara rå om varandra och göra saker som vi inte behöver ta hänsyn mot "han som kommit i målbrottet"

4 kommentarer:

  1. Ibland är jag så glad att mina inte är så gamla. Det "värsta" de är iväg på är scoutläger. Jag kommer oroa ihjäl mig när de blir äldre...

    SvaraRadera
  2. Så är det att vara ung i dag.
    Det är klart att du oroar dig, det gör alla morsor. En och annan farsa också, skulle jag tro.

    SvaraRadera
  3. Jag skulle ha läst innan jag började kommentera vad dreamHack är för nåt ;) men antar att han skall tävla. Det går säkert jättebra.

    Ha en fin dag
    kram

    SvaraRadera
  4. SoS, vänta bara =)

    Skånepågen, klart oron sitter hos alla föräldrar, vi har ju varit tonåringar själva ;)

    Malin, klart det går bra!

    SvaraRadera