En Norrländska på Öland

En blogg om mitt liv på Öland, här dryftar jag mina åsikter och synpunkter, jag bjuder på härliga bilder, matlagningskonsten och annat som jag tycker är värt att publicera =)



onsdag 1 december 2010

Let it swing!

Väder hit och väder dit, det är klass 1 varningar om hårda vindar och snökanoner på ön och det är rätt roligt att man skriver Öland för ön är ju liksom inte rund som en liten boll utan den är ju avlång som vår övriga landyta. Alltså så kan det vara ett väder på Böda och ett i Ottenby men nu struntar vi i det, fast det kan ju i och för sig vara rätt spännande om det kom en sådandär kanon när jag är mitt på bron.

Jag har ett annat problem!
Jag har fått låten Put a ring on it som Liza Minelli gjorde i filmen Sex in the City och jag kan omöjligt få den ur skallen, inte nog med att den är uruseltdålig, jag ser hela dansen framförmig, gång på gång.
Om jag ställer mig framför spegeln i high heels och kortkort och drar av en shownummer så kanske den försvinner.

Cause if you like it then you shoulda put a ring on it
If you like it then you shoulda put a ring on it
Don't be mad once you see that he want it
If you like it then you shoulda put a ring on it

1 kommentar:

  1. Jag brukar få någon sådan där barnprograms-sång på hjärnan. Man kan ju bli galen!

    SvaraRadera