En Norrländska på Öland

En blogg om mitt liv på Öland, här dryftar jag mina åsikter och synpunkter, jag bjuder på härliga bilder, matlagningskonsten och annat som jag tycker är värt att publicera =)



onsdag 22 december 2010

05.32

Det blev ju inte riktigt den sovmorgon jag hade hoppats på men det gör inget, huvudsaken är ju att jag är utsövd! Sitter här med snart frostskador på fötterna för fu fan på ren svenska vad kallt det är, vågar inte ens gissa på tempen eftersom vår termometer verkar visa fel, men just nu ståt den på -13,2 och jag vill lovaatt det är kallare än så!
Var kan jag köpa moonboots på Öland, jag vill ha sådana fodrade med hår på?

2 kommentarer:

  1. Godmorgon! kallt har ni förstår att -13 är "svinigt" kallt där, Bodde på västkusten så mins vad ett par ynka minus var som! Har aldrig fryst så mycket som dom vintrarna... men vi har heller ingen värme eftersom jag bor på kusten, även om det är norrland är -23 ingen höjdare.. tror det är "lika" kallt hos oss båda!
    I dag är det JUL LOV för mig och sååååå skönt! bara hållsa dig inne med raggsockarna på!

    SvaraRadera
  2. Sådana boots vill jag oxå ha!

    SvaraRadera