En Norrländska på Öland

En blogg om mitt liv på Öland, här dryftar jag mina åsikter och synpunkter, jag bjuder på härliga bilder, matlagningskonsten och annat som jag tycker är värt att publicera =)



fredag 31 december 2010

Jag har sovit naken

Lilla Bechamel fick sova naken hos mig inatt, och snacka om att vi sovit gott =)
Har ätit frukost och ska se ett avsnitt av Våra vänners liv innan jag ska iväg och handla till kvällens middag,
Vi kommer att äta

En liten sallad med avocado, babyspenat och räkor som
toppas med en mangodressing och parmesanost

****

Coeur de filet Provencale

****

Mosters pavlova med trädgårdens björnbär


Och nu vill jag önska er alla ett
Gott Slut på detta året
och ett Gott Nytt 2011

8 kommentarer:

  1. ..önskar dig desamma Mita!!

    SvaraRadera
  2. Underbara Mita! Det låter så smarrigt att det vattnas i munnen. Vi brukar också lyxa till det men får hoppa över det i år eftersom jag jobbar fram till 22.

    Önskar dig och din familj ett riktigt gott slut och hoppas att ni får ett underbart 2011. Bamsekram! Anna

    SvaraRadera
  3. Gott Nytt År önskar jag dig & dina kära :)

    SvaraRadera
  4. Gott slut kära vän på Ön!!! Oh gott nytt år. Hur dax äter vi??? *ler*. Nja jag ska oxå fixa trerättes här till oss o våra vänner en bit bort.
    Ha de så kul i afton.
    Kramiz

    SvaraRadera
  5. smyger in och önskar dig ett gott slut och ett riktigt gott nytt år

    SvaraRadera
  6. Tack detsamma!!!
    Mumsig meny, hoppas att ni får en fin natt!
    Mmmmmm, nakenhund i sängen.... fniss

    SvaraRadera
  7. Stackars liten!
    Marilyn Monroe sov nästan naken hon också, hon hade bara Chanél nr 5 (parfym)på sig ;-)

    SvaraRadera