En Norrländska på Öland

En blogg om mitt liv på Öland, här dryftar jag mina åsikter och synpunkter, jag bjuder på härliga bilder, matlagningskonsten och annat som jag tycker är värt att publicera =)



måndag 13 december 2010

Men ge er nu!!

Hur mycket uppmärksamhet och publicitet ska "terroristen" i Stockholm få egentligen, inte så smart att spela upp bandet där det uppmanas till våld med alla vapen även knivar osv. Det finns tillräcligt med dårar därute som blir triggade av all publicitet, nej enligt mig så skulla man ligga lite lågt till vad som hänt.
Och för att inte tala om all negativ spridning världen runt-
Ser nu på nyheterna att vi "vanliga" människor suppmanas att vara mer uppmärksamma och inte vara rädda för att kontakta polisen.

Ni får ha en trevlig Lucia och ta det nu lugnt bland lussebullar och glögg!

2 kommentarer:

  1. Det är ju det de vill, att få uppmärksamhet! Blir så förbannad på detta... Varför ska vi människor hata varandra egentligen?

    SvaraRadera
  2. När jag anlände till din sida kom jag på något häftigt. Om man gör två jättestora åror så kan Ni Ölänningar förflytta hela ön lite när ni vill och liksom följa solen där ute på havet...bra va?? Nä, de har inte runnit över för mig...hihi. tyckte de var en kul ide.
    Ha nu en redigt skön lucia.
    Kramiz

    SvaraRadera