En Norrländska på Öland

En blogg om mitt liv på Öland, här dryftar jag mina åsikter och synpunkter, jag bjuder på härliga bilder, matlagningskonsten och annat som jag tycker är värt att publicera =)



fredag 24 december 2010

God Jul!

Snön ligger vit på taken
Och endast tomten är vaken
Detta kan han ju tro
När han sitter där i all sin ro
Medan vi andra äter skinka potatis och sill
Han vara med säkerligen vill
Medan julsång vi sjunger och klappar ger
Han vill vara med ännu mer
Vi bringar en skål och önskar god jul
För nu ska vi alla bara ha kul
GOD JUL PÅ ER ALLA

4 kommentarer:

  1. JA HÄR ÄR ENDAST TOMTEN VAKEN...
    ÖNSKAR DIG EN RIKTIGT GOD HÄRLIG JUL. MÅNGA VARMA JULKRAMAR TILL DIG VÄNNEN. :)

    SvaraRadera
  2. God Jul. Ni håller väl er hemma i detta eländiga snöoväder som ni drabbats av?? Hua, nej sitt inne o. mys o. avboka allt annat. Ha det gott. krAMelikram

    SvaraRadera
  3. GOD JUL själv och hoppas att ni inte blir helt översnöade! kram

    SvaraRadera
  4. Jag önskar dig och din familj en riktigt

    God Jul

    Varm julkram

    SvaraRadera