En Norrländska på Öland

En blogg om mitt liv på Öland, här dryftar jag mina åsikter och synpunkter, jag bjuder på härliga bilder, matlagningskonsten och annat som jag tycker är värt att publicera =)



tisdag 7 december 2010

Varning!

Aldrig och då säger jag aldrig mer i hela livet så ska jag köpa en sådandär färdig matlåda från Findus.
Jag köpte en Kökets utvalda, Falafel Marrakech, falafel med couscous, grönsaker och en smakrik ajvar relish. Det lät väl gott och bilden på kartongen var så himla färgglad att jag nästan blev glad på kuppen.
Men jag kan säga att det var helt oätligt och då menar jag verkligen det, jag öste över både chili och soya men den vedervärdiga smaken gick inte att gömma.
Jag gjorde en Sverker och öppnade soptunnan!

3 kommentarer:

  1. Haha!! TAck frö varnigen!! Sverker har minsan lärt oss en hel del bra knep genom åren ;-)
    Sinna

    SvaraRadera
  2. MAN MÅSTE PRÖÖÖÖVA FÖR ATT FÖRSTÅ ATT FOLK SOM ÄTER SÅDANT ÄR UTAN SMAKLÖKAR!
    Hej min vän jag är här har bara haft så mycket så det bara varit fullt speiellt i mitt lilla huvud, jag ska starx ta JUL LOV! och det behöver jag och min blogg :) så jag känner att det är roligt att blogga igen! tiden är en ständig bristvara just nu och har man tid så har man ingen lust att tex blogga det hänger ihop! men jag är på gång

    SvaraRadera
  3. Vilken fin header med rådjuren.Den skulle min Peppe gilla,*ler*
    Det gjorde du rätt i att sutta i soptunnan. Fasen vad trist när det inte håller vad det lovar,
    Kramen!

    SvaraRadera