En Norrländska på Öland

En blogg om mitt liv på Öland, här dryftar jag mina åsikter och synpunkter, jag bjuder på härliga bilder, matlagningskonsten och annat som jag tycker är värt att publicera =)



onsdag 1 december 2010

Sedan att det även finns några av det kvinnliga könet tar vi en annan gång!

Nu var vi där igen, dessa jävla stressade trötta manliga SUV och Audiförare...
Och på Ölandsbron, både igår och i morse
Jag ligger i den vänstra filen och jag kör väldigt lugnt och behärskat, då kommer 3 x Mr Kukförlängare i all sin prakt och vill om, alltså jag har en bil till höger om mig och sedan då, vart ska jag ta vägen, eller menar han att jag ska gasa upp till 120, jag fattar inte, ärligt, fullt jäkla oväder och att inte respektera andra bilförare gör mig galen!!
Och det märkliga är att det är SUV och Audiförare, jag skojjar inte, det är allanballan snubbar runt 40-50 års åldern och inte nog med att  dom är en trafikfara även jag blir ju det av stressen.
Så tack snälla bilregistret för er sms tjänst, den är guld värd, men och då säger jag men, ni har så "vanliga" namn att ni går ju inte att spåra, tacka fan för att ni måste köra fort.

3 kommentarer:

  1. För att inte tala om hur många olyckor sådana idioter är skyldiga till...

    SvaraRadera
  2. Ja, dessa obstinata penisbärare... Kan inte de få en egen fil där de kan bråka med varandra??? Kram Lilitha

    SvaraRadera
  3. De har ingen hänsyn i kroppen :) Våga vara ivägen!!!!! Jag som övningskör med bilskolans bil har haft ett gäng i baken som ligger på tutan! Man undrar ju hur de fungerar.. Fast det gör de ju inte ;) I.D.I.O.T.E.R

    SvaraRadera