En Norrländska på Öland

En blogg om mitt liv på Öland, här dryftar jag mina åsikter och synpunkter, jag bjuder på härliga bilder, matlagningskonsten och annat som jag tycker är värt att publicera =)



måndag 27 december 2010

Måndag morgon, vardag och kalldrag runt fötterna.

Jobbdax igen då, skönt om  jag får tycka och det får jag ju. Och det är ju en alldeles lagom lång vecka , 4 arbetsdagar. Det har annars varit oroligt i hundflockan inatt, tror att den stora har rivit av filten från den lilla nakna historien för tre ggr har hon väckt oss med sin ljuva stämma som ljuder "filt på", jag får nog komma på någon bra uppfinning till henne så att vår natt inte blir förstörd och att hon inte fryser.
Jag förstår henne för fy vad kallt det är runt vristerna idag!

1 kommentar:

  1. Ett tips är ju att ha henne i sängen, men då förstörs ju något annat =)

    SvaraRadera