En Norrländska på Öland

En blogg om mitt liv på Öland, här dryftar jag mina åsikter och synpunkter, jag bjuder på härliga bilder, matlagningskonsten och annat som jag tycker är värt att publicera =)



onsdag 22 december 2010

Tävling hos Martin

Gå till Martins sida och var med i hans tävling!
http://edgeman.blogg.se/

Har du en frusen hund är detta tävlingen du inte får missa. Värmetäcke av högsta kvalitet från Hurtta.

TÄVLINGSREGLER
* Skicka in din bästa bild med temat hund/vinter
* Kommentera i det här inlägget att du är med   
* Länka tävlingen i ett inlägg på din blogg (låna gärna bilden)

Vinnaren utses av er läsare via röstning på bästa bilden!


 

2 kommentarer:

  1. Leo älskar snön och vill rulla sig i den. :)
    Avstår och håller tummarna för att du vinner vännen :) Ha en strålande dag. Kram

    SvaraRadera
  2. God Jul på dig. Önskar en en skön o fin julehelg.

    Kramiz

    SvaraRadera