En Norrländska på Öland

En blogg om mitt liv på Öland, här dryftar jag mina åsikter och synpunkter, jag bjuder på härliga bilder, matlagningskonsten och annat som jag tycker är värt att publicera =)



måndag 20 december 2010

Förbannad!!!

Imorse när jag körde in till Kalmar så var det ju rätt kolsvart ute, när jag nu kommer ut för att åka iväg på ett ärende så ser jag att hela dörren på höger sida av bilen är intryckt och listerna borta.
SOM OM DET INTE FANNS ANNAT ATT LÄGGA PENGAR PÅ???
Efter samtal med polisen så får jag nu åka dit och göra en anmälan samt att bilen ska fotograferas.
Mannen ringde även upp han med den lilla traktorn som skottade snö igårkväll och fick då bekräftat att, hoppsan jag slant visst!

8 kommentarer:

  1. Stackars dig, vilken trisst dag!!! Hemska lilla "traktor gubbe" (även om det är tur att de finns) som inte kunde skrivit en lapp eller nåt...Man får ju ont i magen för mindre. Hoppas allt löser sig ändå. Kram kram

    SvaraRadera
  2. ..men då!!
    ja du pengar finns ju inte i överflöd men att man inte kan säga till vad som hänt utan måste bli uppringd å efter de få en bekräftelse på att man gjort åverkan på bilen de e lågt!

    SvaraRadera
  3. Har varit med om samma sak förra året. Men det löste sig för mig. Hoppas att det löser sig för dig med.

    Ha en underbar dag, söta du. Kram Lilitha

    SvaraRadera
  4. Attans så trist!!!! Roligare ställen finns det absolut att lägga pengarna på!

    SvaraRadera
  5. Nej men fy vad tråkigt,jäkla klantigt av han som körde plogen. Hoppas det fixar sig,
    Kramen!

    SvaraRadera
  6. Hoppsan hejsan. Han har väl en fet drullerförsäkring som löser ut??? Eller så kan han ju ångra sig o. inte tala om att det var han??? Det är ju som du säger, man har ju annat att lägga pengarna på så här inför julen men tyvärr händer ju sånt här. Ha en bra veckan. krAMelikram

    SvaraRadera
  7. Polisanmälan är gjord och polisen visste mycke väl vem "Torsten" är, så det blir nog inga problem att få ut det på försäkringen.

    SvaraRadera