En Norrländska på Öland

En blogg om mitt liv på Öland, här dryftar jag mina åsikter och synpunkter, jag bjuder på härliga bilder, matlagningskonsten och annat som jag tycker är värt att publicera =)



torsdag 30 december 2010

Ett dygn kvar!

Godmorgon!

Nu har jag ett dygn kvar att göra slut på det gamla året, ska jag kunna gå vidare i livet och välkomna det nya så måste jag ta farväl av det som varit, visst kan jag rida på vågen av det goda men jag tror ändå att det är viktigt att ta det som var mindra bra så som misstag, sådant jag ångrar, besvikelser m.m och skriva ner det på en lapp för att sedan elda upp det och ALDRIG mer ta upp det, det som varit det har varit!

Var noga med att tala tilll dig själv när du kastar pappret,  tex Skönt att bli av med skiten, Nu ser jag bara framåt, Det ska bli bäst, Jag äger livet

Jag tänker i alla fall försöka, ska du?

Och du!!
Glöm inte att lägga skumpan på kylning

5 kommentarer:

  1. Jag kikar in och önskar dig ett GOTT NYTT ÅR!
    Hur ska du fira in det nya året?

    SvaraRadera
  2. japp kasta det gamla in med det nya....
    önskar dig ett fantastiskt nytt år!
    KRAM!

    SvaraRadera
  3. Just det, får önska dig och din fam.
    GOTT NYTT ÅR.

    SvaraRadera
  4. Vilket bra sätt att bli av med all gammal skit som hänt. Jag blir peppad. Tack för att du påminde om skumpan :0))

    Gott nytt år till dig och din familj
    varm kram

    SvaraRadera
  5. Ja de var ju en bra grej!!
    Fast ja, nä, jag tror inte de finns något jag ångrar så, nä jag kan inte komma på nått!!
    Men de var en fiffi idé.

    Kramiz

    SvaraRadera