En Norrländska på Öland

En blogg om mitt liv på Öland, här dryftar jag mina åsikter och synpunkter, jag bjuder på härliga bilder, matlagningskonsten och annat som jag tycker är värt att publicera =)



lördag 11 december 2010

Godmorgon!

Vaknade för en timma sedan av att det droppade någonstans, trodde först att det var något element som hadebörjat läcka innan jag gick upp och insåg att det regnar faktiskt ute idag, termometern visar på + 2,9, idag behövs det verkligen dubbar under sulorna.
Jag tror jag kryper ner under filten i soffan en stund och tittar på en film för dessa
tre verkar ju inte vara helt utsövda!.

5 kommentarer:

  1. Jag tycker det är så mysigt att du har tre hundar! Tråkigt med regn.

    SvaraRadera
  2. Då är nog snö bättre, iallafall i dessa tider!

    SvaraRadera
  3. Jaha, här i stockholmstrakten ska det ju bli mera snöoväder idag... Ha en trevlig lördagskväll vännen. Kram Lilitha

    SvaraRadera
  4. Inte kul med plusgrader nu när det var så fint och dessutom väldigt bra väder när man har hund. Det enda dom drog in när dom varit ute var snö, och det är betydligt bättre än en massa grus och skit. Men nu är det minusgrader igen, det gillas, förutom att det blir isgata ett tag förstås ;)

    SvaraRadera
  5. Och så vaknar man den 12:e i värsta snöstormen?! :) "då blåser det i som f-n här" kram

    SvaraRadera