En Norrländska på Öland

En blogg om mitt liv på Öland, här dryftar jag mina åsikter och synpunkter, jag bjuder på härliga bilder, matlagningskonsten och annat som jag tycker är värt att publicera =)



fredag 10 december 2010

Gris!!!

Jag var nere en snabbis på Konsum för att köpa mjölk, kön var ganska lång och helt plötsligt sprider sig en odör som fick julrosorna på disken att vissna. Något litet äckel framför mig tyckte visst att det var helt okej att släppa sig mitt i kön. Vidrigt, jag höll på att spy, hoppas han sket ner sig!!

3 kommentarer:

  1. Hahaha! Usch... förhoppningsvis var han kass i magen och skämdes ihjäl... För inte släpper man väl väder med vilje i kön?!

    SvaraRadera
  2. SoS, det sjuka är att jag tror inte att han skämmdes, hallå vi bor på en ö =)

    SvaraRadera
  3. Fy faan vad äckligt!!

    SvaraRadera