En Norrländska på Öland

En blogg om mitt liv på Öland, här dryftar jag mina åsikter och synpunkter, jag bjuder på härliga bilder, matlagningskonsten och annat som jag tycker är värt att publicera =)



söndag 5 december 2010

Jag älskar mat men dock inte mycket!

Sitter och retar upp mig lite när jag tittar på Nyhetsmorgon, vad retar jag mig på då?
Jo, den lilla tunna programledaren som varje söndag påpekar hur mycket hon älskar mycket mat och så även idag, hon ska ha en annan programledare på brunch och påtalar tydligt att hon älskar mycket mat.
Hallå, vem talar hon till, sina egna hjärnspöken eller?
Inbilla mig inte att den lilla spetan älskar mycket mat, hon får nog ta den om Rödluvan och Vargen istället!

4 kommentarer:

  1. Det finns folk som faktiskt inte går upp i vikt, även om de äter mycket och onyttigt...

    SvaraRadera
  2. Klart det finns men man måste ju inte påpeka varje söndag att men älskar mycket mat!!

    SvaraRadera
  3. Ja visst är det orättvist. Jag kämpar på, 7 kg ned just nu. Men det går trögt.

    SvaraRadera
  4. Hej! kul att du gillade min katt. Den är väldigt speciell :) och håller mig varm om hjärtat.

    SvaraRadera