En Norrländska på Öland

En blogg om mitt liv på Öland, här dryftar jag mina åsikter och synpunkter, jag bjuder på härliga bilder, matlagningskonsten och annat som jag tycker är värt att publicera =)



lördag 4 december 2010

Snövitt!

Jag fick inte min kamera denna vecka heller så jag körde in till staden för att låna Mannens kamera, tänkte ta en liknande brobild fast i vinterskrud men när jag kom ner vid brofästet så stod dessa två söta rådjur där som får bli min headerbild ett tag framöver. Förövrigt så gick det inte att komma fram till platsen där jag tog den förra brobilden om man inte hade snöskor på sig och det hade inte jag.
Det blev lite andra vinterbilder istället.
Sundet är tack och lov fortfarande öppet
Snövita träd!
Lilla huset i vinterskrud

3 kommentarer:

  1. Å vilka fina rådjur! och en så fin bild!! Jag kan inte förstå hur någon kan lyfta en bössa och skjuta dem...?

    SvaraRadera
  2. Underbar header...här går Hjortarna utanför på cykelbanan å naturligtvis när kameran ligger inne...hoppas er helg varit bra!! ha de gott! kramiz

    SvaraRadera
  3. Vilka härliga vinterbilder. Jag blir lyrisk för vår snö börjar bli lite smutsig nu när det inte är lika kallt längre. Vilken tur du hade som fick såna toppenbilder på rådjuren. Urläcker headerbild.

    Ha en fin andra advent
    kram

    SvaraRadera