En Norrländska på Öland

En blogg om mitt liv på Öland, här dryftar jag mina åsikter och synpunkter, jag bjuder på härliga bilder, matlagningskonsten och annat som jag tycker är värt att publicera =)



fredag 17 december 2010

Godnatt!

Nu har jag både avverkat middag med kollegorna, åt en Filoinbakade chevré på salladsbädd med rostade pinjenötter och blommhonung till förrätt och Timjan- och vitlöksmarinerade lammracks med basilikasky och aioli till varmrätt, vatten förhöjde inte måltiden men släckte dock törsten,
Efter hemkomsten blev det lite dokusåpa läs Robinson och ett glas vin, har även beundrat de ljusprydda olivträden som jag och Ozzy pyntade tidigare idag, det blev så fint.
Nu är det nattinatti och laddning inför arbetsveckans avslut och helgen början.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar