En Norrländska på Öland

En blogg om mitt liv på Öland, här dryftar jag mina åsikter och synpunkter, jag bjuder på härliga bilder, matlagningskonsten och annat som jag tycker är värt att publicera =)



söndag 12 december 2010

Ingen knäck kokning här inte!

Det kan inte vara nyttigt att ha små ångestattacker över julen och dess delikatesser nämligen maten!
Vem ska göra vad, vad ska vi ha och jäklar om vi går förbi någons önskemål.
Nu är den klar, listan på vem som ska laga vad till årets Julbord, det gick oerhört lätt och smidigt.
Jag skrev ned vad vi skulle ha och sedan fördelade jag allt av egen förmåga och presenterade sedan resultatet, om jag fick fördel???
YES!!!!

1 kommentar:

  1. Bra jobbat!
    Själv så sticker vi till Spanien den 22/12 och kommer hem igen 12/1;) Skönt ska det bli!

    SvaraRadera